Akcija »Izdelki, ki jim lahko zaupate« se vrača. Z nakupom izdelkov Ariel, Lenor, Pantene, Always, Gillette in drugih priljubljenih znamk podjetja P&G lahko ponovno pomagate družinam v stiski. Od vsakega prodanega izdelka v času od 1. 9. do 30. 10. 2021 bo delež namenjen Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). Lani smo skupaj donirali čistila in izdelke za osebno nego v skupni vrednosti več kot 30.000 € in letos želimo to ponoviti.

V letu 2020 obdarili 600 družin

V času, ko je epidemija marsikomu zamajala tla pod nogami, smo s skupnimi močmi dokazali, da Slovenci premoremo veliko srčnosti. V akciji, ki je potekala septembra in oktobra 2020, ste z nakupi izdelkov blagovnih znamk podjetja P&G pomagali osrečiti kar 600 družin v stiski. V sodelovanju z lokalnimi društvi ZPMS smo družinam razdelili izdelke za osebno nego in čistila, ki še kako prav pridejo v vsakem gospodinjstvu.

»Vse dokler nismo potisnjeni na rob revščine, se ne zavedamo, kako nepopisno čudovito darilo je lahko šampon, zobna ščetka ali pralni prašek. Vsakdanje stvari, ki se nam morda zdijo samoumevne, lahko nekomu pomenijo prihranek za nove šolske copate ali plačilo položnice za ogrevanje,« je ob predstavitvi rezultatov lanskoletne akcije povedala Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS

Tudi letos 1 nakup = 1 donacija

Ob tako uspešnem sodelovanju in številnih sporočilih s terena letos akcijo ponavljamo. Od vsakega prodanega izdelka sodelujočih blagovnih znamk v obdobju od 1. 9. do 30. 10. 2021 bo delež namenjen v dobrodelni sklad. Vsakdo, ki se odloči za nakup izdelkov  P&G, bo tako zraven zase in za svojo družino, zaupanje vredne izdelke podaril tudi  družinam, ki si jih morda same ne morejo privoščiti.

V dveh mesecih dobrodelne akcije želi podjetje Orbico, zastopnik blagovnih znamk P&G za Slovenijo, ponovno zbrati 30.000 €. Tudi tokrat bomo podarili izdelke, ki jih družine najbolj potrebujejo: pralne praške, mehčalce, šampone, zobne paste in ščetke ter higienske vložke. Želimo si, da bi s pomočjo lokalnih društev ZPMS razveselili čim večje število družin.

Paketi izdelkov gredo v prave roke

»Vedeli smo, da lahko pustimo pozitiven vtis v lokalnem okolju, vendar nismo pričakovali, da bo akcija tako uspešna, zato smo ponovno stopili v stik z Zvezo prijateljev mladine Slovenije in predlagali, da akcijo ponovimo. Za nas je res pomembno, da njihovi prostovoljci poskrbijo, da izdelki pridejo v prave roke,« je svoje misli strnila Katja Pavlica, vodja programa P&G na Orbico Slovenija:

V Medobčinskem društvu prijateljev mladine Ajdovščina, kjer so lani prejeli del donacije, pa so dodali: »Pred prejemom tako velike količine izdelkov za naše družine se moramo dobro organizirati. Najprej sortiramo v skladišču, sledi enakovredna razdelitev med družine, pri čemer upoštevamo družinske specifike in število članov. Nato obvestimo družine in se dogovorimo termin prevzema. Ob prevzemu materiala se vedno zahvalijo in tudi pohvalijo naša prizadevanja. Pri družinah se res občuti iskrenost in hvaležnost.«

Izdelki, ki jim lahko zaupate

Potrošniki vse bolj zaupamo znanim blagovnim znamkam, na katere se lahko zanesemo. Izdelki P&G so se na številnih potrošniških testih izkazali za izjemno učinkovite, kar vodi do večjih prihrankov, saj dosežemo izvrstne rezultate tudi z manjšo količino izdelka, manjšo porabo vode in manj energije. To pa da potrošnikom občutek varnosti, udobja in samozavesti, da kar najbolje poskrbijo za svojo družino, dom in tudi zase.

Vabljeni, da skupaj ponovimo uspeh lanske akcije.