Podporno izobraževalni center Modra postaja

Podporno-izobraževalni center Modra postaja je najmlajši program Zveze prijateljev mladine Slovenije. Od začetka delovanja januarja 2024 smo skupaj s številnimi udeleženci soustvarili že 112 predavanj za starše, 52 izobraževanj za pedagoške kolektive, več kot 50 delavnic za otroke ter 11 strokovnih izobraževanj, vključenih v katalog KATIS. Hvaležni smo za zaupanje vseh, ki z nami verjamete, da lahko z boljšim razumevanjem, znanjem in sočutjem gradimo boljše odnose.

  • Vabljeni k ogledu nabora izobraževanj in delavnic našega centra v nadaljevanju strani. 

Z našimi izobraževanji podpiramo razvoj ključnih življenjskih kompetenc otrok in mladostnikov, pedagoškim delavcem nudimo vsebine, ki odgovarjajo na sodobne izzive tega poklica, staršem pa ponujamo prostor za učenje, povezovanje in razmislek o vzgoji. Nabor izobraževanj/delavnic je strokovno zasnovan, dostopen in izvedbeno premišljen – vsebine nastajajo z mislijo na resnične potrebe ljudi. Verjamemo v moč znanja, sodelovanja in medsebojne podpore.

Kot organizacija s statusom delovanja v javnem interesu na področju vzgoje in izobraževanja, dolgoletnimi izkušnjami pri delu z mladimi, s starši in s strokovnimi delavci ter poglobljenim razumevanjem potreb različnih ciljnih skupin, vam ponujamo vsebine, ki temeljijo na strokovnosti, razumevanju in življenjski uporabnosti.

Otroci in mladostniki so ena najbolj ranljivih skupin. Prav v zgodnjih letih, ko se možgani najintenzivneje razvijajo, se postavljajo temelji za njihovo socialno, čustveno, psihično in telesno zdravje. Zato je ključno, da jim v tem obdobju omogočimo prostor, čas in podporo za učenje o sebi, razvijanje temeljnih življenjskih veščin ter pridobivanje moči za soočanje z izzivi odraščanja. A tega ne zmorejo sami. Ob sebi potrebujejo odrasle – starše, učitelje, vzgojitelje – ki jim znajo biti opora, varno zavetje, zgled in sogovornik. Ko odrasli kdaj dvomimo vase, ko se znajdemo pred vprašanji, kako pomagati, kako vzgajati ali kako vzdržati, so prav nova znanja, izkušnje drugih in strokovna podpora tisto, kar nam lahko da novo moč. Otroci potrebujejo odrasle, ki znajo slišati, razumeti in podpreti.

Pri Modri postaji verjamemo, da z izobraževanjem rastemo vsi – otroci, starši, pedagoški delavci. Zato otroke in mladostnike opolnomočimo z znanji za življenje; staršem stojimo ob strani pri vzgojnih dilemah in skrbeh ter pedagoškim delavcem pomagamo pri soočanju s sodobnimi izzivi – od vzpostavljanja varnega in spodbudnega učnega okolja, gradnje odnosov z učenci in starši, do spoprijemanja s stiskami otrok ter preprečevanja izgorelosti pri delu v vzgoji in izobraževanju. Skupaj soustvarjamo svet, v katerem se vsi učimo, rastemo in pripadamo.

Vabimo vas, da nam pišete na modrapostaja@zpms.si ali nas pokličite na številko 040 764 835 – skupaj bomo poiskali izobraževanje, ki bo ustrezalo vašim potrebam in željam ter bo udeležencem v čim večjo korist.

Vse navedene cene vključujejo DDV. Cene veljajo za leto 2025 oziroma za šolsko leto 2025/2026; potni stroški za izvedbe izven Ljubljane znašajo 30 % aktualne cene neosvin. M. bencina 95. okt. na km.

Naša izobraževanja, uvrščena v katalog KATIS za šolsko leto 2025/2026

Vtisi udeleženk in udeležencev KATIS izobraževanj

  • Prijeten, sproščen in karizmatičen nastop predavateljice.
  • Umirjen tempo in prijetna energija
  • Predavateljica je delovala strokovno in izkustveno, kar je dodalo vrednost predavanju.
  • Odprta, sproščena in prijazna komunikacija, ki je omogočila dobro vzdušje.
  • Spontanost, humor in način podajanja informacij so ustvarili varno okolje za izmenjavo.
  • Aktivno sodelovanje in prosta izmenjava mnenj v skupini.
  • Pogovori in diskusije s sodelavci so bili dragocen del izkušnje.
  • Predavanje je bilo bogato s konkretnimi, življenjskimi in praktičnimi primeri.
  • Primeri so bili neposredno povezani z delom in lastnimi izkušnjami slušateljev.
  • Predavateljica je snov podajala jasno in vedno podprto s konkretnimi situacijami.
  • Poudarjena je bila uporabnost in neposredna aplikativnost vsebin.
  • Predavanje je bilo vsebinsko zelo bogato, strokovno in aktualno.
  • Pozitivna naravnanost in dostopnost predavateljice.
  • Prejela sem veliko novih in koristnih informacij.
  • Poudarjena je bila jasna, strukturirana predstavitev z veliko dodano vrednostjo.
  • Kombinacija strokovnosti in človeškega pristopa je bila izjemna.
  • Učenje skozi izkušnje in refleksijo
  • Poudarjeno je bilo, da smo na pravi poti – potrditev lastnega dela.
  • Deljenje izkušenj in vpogled v različne prakse so bili zelo dragoceni.
  • Predavanje je ponudilo nov pogled na znane situacije (npr. konflikte).
  • Delo v skupinah in uvodne skupinske aktivnosti so bile dobrodošle.
  • Sodelovanje med udeleženci je bilo spodbudno in aktivno.
  • Čas za pogovor in odprtost so omogočili boljše povezovanje v skupini.
  • Izpostavljena je bila ustvarjalnost v pristopu.
  • Predavateljica je s svojo energijo in svežino ustvarila dinamično predavanje.
Na izobraževanja se prijavite preko KATIS portala ali najkasneje do sedem dni pred terminom po e-pošti na naslov tanja.povsic@zpms.si.

Za vodstvene delavce in razrednike: RASTEMO SKUPAJ

Rastimo skupaj – izobraževanje za vodje, ki vodijo s srcem in vizijo

Vodenje tima je veliko več kot le naloga, ki jo opravljamo. Vodenje tima pomeni sposobnost vplivati in spodbujati sodelavce, da bodo sledili želenim ciljem. Vsak tim ima svoj potencial in le vodja, ki razume timske procese, lahko ustrezno pripravi in spremlja  tim, da ta doseže svoj optimalni izkoristek. Uspešno vodenje tima zajema tudi razumevanje prednosti, slabosti in sposobnosti posameznih članov ekipe, kakor tudi dobro poznavanje svojih lastnih prednosti in omejitev, ki nam predstavljajo izzive.

Izobraževalni seminar v trajanju 24 pedagoških ur je namenjen vodstvenim delavcem v vodstvenemu kadru v pedagoških ustanovah, ki si želijo svoje vodstvene kompetence utrditi ter spoznati preverjene vzvode in orodja, ki jih lahko v svojih kolektivih uporabijo pri vodenju zaposlenih, ter tudi tistim, ki se to vlogo pripravljajo.

 Skozi izobraževanje boste:

  • usvojili koncept kreativnega vodenja in avtentične komunikacije;
  • se podali v kreativno raziskovanje samega sebe kot vodje;
  • raziskali svoj osebni stil vodenja in komuniciranja;
  • vse naučeno/pridobljeno lahko aplicirali v prakso.

 1,5 točke za napredovanje

 Kako poteka:

  • 16-urni uvodni izobraževalni seminar: 25. in 26. 9. 2025 v Ljubljani;
  • redna intervizija/supervizija (preko spleta);
  • zaključno srečanje (datum uskladimo skupaj z udeleženci).

Cena: 131,71 € (KATIS) oz. 263,41 € (vsi ostali)

Prijava: preko portala KATIS.

Za vodstvene delavce in razrednike: KOMPAS RAZREDNIKA: KAKO VODITI RAZRED SKOZI ODNOSE IN IZZIVE

Vloga razrednika je ključna pri oblikovanju pozitivne klime v razredu ter pri spremljanju razvoja in počutja učencev. Razrednik je most med učenci, starši in šolo – ne le organizator razrednih dejavnosti, temveč tudi oseba zaupanja, ki prepoznava stiske in spodbuja razredno skupnost. Njegova vloga zahteva širok spekter znanj: pedagoških, socialnih in komunikacijskih. Zato je pomembno, da se razrednik nenehno izobražuje – da poglablja razumevanje otrokovega razvoja, pridobiva sodobne pristope za podporo učencem in nadgrajuje veščine sodelovanja z različnimi deležniki. Le tako lahko učinkovito podpira učence v njihovem celostnem razvoju in gradi šolo kot varno in spodbudno okolje.

Izobraževalni seminar v trajanju 24 pedagoških ur  je namenjen učiteljem, ki opravljajo vlogo razrednika ali pa se na njo pripravljajo.

Skozi izobraževanje boste:

  • nadgrajevali svoje strokovno znanje s področja skupinske dinamike, razrednega vodenja, čustvene pismenosti in reševanja konfliktov;
  • krepili lastne pristope vodenja razreda, kjer v ospredje postavljamo sodelovanje in povezovanje;
  • pridobili konkretna orodja za preventivno delovanje, ki bo prispevalo k zmanjšanju disciplinskih težav, izboljšanju motivacije učencev in krepitvi odgovornega vedenja v razredu.

1,5 točke za napredovanje

Kako poteka:

  • 12-urni uvodni izobraževalni seminar: 19. in 20. 2. 2026 v Ljubljani
  • redna intervizija/supervizija (preko spleta)
  • zaključno srečanje (datum uskladimo skupaj z udeleženci)

Cena: 155,37 € (KATIS) oz. 292,8 € (vsi ostali)

Prijava: preko portala KATIS.

 

BITI MENTOR – UMETNOST VODENJA

Mentorstvo kot dvosmerni odnos, ki bogati oba akterja (ali vse udeležence pri skupinskem mentorstvu), je postal nepogrešljiva oblika pri prepoznavanju in razvoju talentov, osebnih potencialov in podjetništva v najširšem smislu. Mentorstvo v šolstvu ima različne oblike: lahko gre za usmerjanje, motiviranje in skrb za osebni razvoj posameznega učenca/dijaka v skladu z njegovimi vrednotami, lahko gre za reševanje konkretnih izzivov ter iskanje in sprejemanje novih priložnosti ali pa gre za enostavno povečevanje odgovornosti oziroma postopno opolnomočenje učencev in dijakov za aktivno participacijo, samoiniciativnost, aktivno državljanstvo. Mentorstvo torej ni odnos med učiteljem in učencem, temveč odnos, v katerem se obojestransko izmenjujejo ideje, pogledi, razmišljanja.

Izobraževalni seminar je namenjen učiteljem, ki opravljajo vlogo mentorja (skupini ali pa posamezniku) ali pa se na njo pripravljajo.

Skozi izobraževanje boste:
• opredelili namen in cilje mentorstva;
• spoznali pomen in način določanja ciljev mentorstva;
• orisali vloge, naloge in funkcije mentorja in mentoriranca v mentorskem procesu;
• oblikovali osebni mentorski načrt;
• izvedli evalvacijo mentorskega procesa, samega sebe kot mentorja in dela svojih mentorirancev.

 0,5 točke za napredovanje

Kdaj: 8-urni izobraževalni seminar: 3. 10. 2025

Kje: Ljubljana

Cena: 158,8 € (KATIS) oz.207,4 € (vsi ostali)

Prijava: preko portala KATIS

OPAZIM, DELUJEM IN KREPIM – VLOGA PEDAGOŠKEGA DELAVCA PRI RAZVOJU OTROKA

 

Pri vsakršnem delu z otroki je bistven dejavnik odnos med odraslim in otrokom. Le-ta nastane in se razvija v njunem sobivanju in medsebojni interakciji. Vse bistveno se dogaja znotraj odnosa: otrokovo doživljanje občutka varnosti in sprejetosti, zadovoljevanje njegovih potreb, učenje komunikacije, čustveni razvoj, socialni razvoj, prenos znanja, razvoj otrokovega samospoštovanja …

Razvijanje odnosne kompetence kot bistvene prvine pri delu z otroki je, žal, tako v izobraževanju kot v praksi spregledano, kljub temu, da danes vemo, da je prav odnos med odraslim in otrokom tisti prostor, znotraj katerega se skozi vrsto interakcij slednji razvija in uči.

Na izobraževalnem seminarju bomo tako raziskovali, kaj je vloga nas, ki smo dnevno v tesnem stiku z otroki in mladostniki, kako lahko prepoznamo njihovo stisko in kako naj ukrepamo. Prav tako bomo utrjevali vlogo pedagoškega delavca pri sami krepitvi duševnega zdravja otrok, pri čemer bo naše vodilo razvijanje kompetence komunikacije in enakovrednega odnosa.

Skozi izobraževanje boste:

  • spoznali različne metode, preko katerih bolj učinkovito dostopamo do otroka;
  • raziskovali, kako lahko podpremo in okrepimo razvoj čustvene in socialne inteligence otrok in mladostnikov;
  • raziskovali, katere so naše ovire za ustvarjanje avtentičnega stika in podpornega odziva.

1 točka za napredovanje

 Kdaj: 16-urni izobraževalni seminar: 23. in 24. 10. 2025

Kje: Ljubljana

Cena: 153,7 € (KATIS) oz. 281 € (vsi ostali)

Prijava: preko portala KATIS

 

KOMPETENCA PODJETNOSTI KOT KOMPETENCA PRIHODNOSTI

Krepitev kompetenc podjetnosti pri mladih bistveno prispeva k njihovi nadaljnji izobraževalni in karierni poti. Krepitev kompetence podjetnosti pa je v smislu ustvarjalnosti ali razmišljanja o novih načinih dela, prav tako pomembna za poklicno napredovanje vsakega učitelja.

Mnogokrat pa kompetenco podjetnosti povezujemo le z podjetništvom. Na tokratnem izobraževanju pa bomo kompetenco podjetnosti razširili na področje prostovoljstva, dobrodelnosti in humanitarnosti, ter osvetlili/raziskali, kako mladim udejstvovanje na teh področjih pomaga pri oblikovanju njihove prihodnosti in bodoče karierne poti, pri spodbujanju kreativnega mišljenja, pri učenju postavljanja ciljev, samorefleksije …

 Skozi izobraževanje boste:

  • pridobili veščine za spodbujanje samoiniciativnosti, zaupanja v lastne ideje ter vztrajnosti ob neuspehih;
  • raziskovali, kako učno okolje podpira učenčevo prepoznavanje priložnosti in aktivno iskanje rešitev;
  • okrepili lastno podjetnost – proaktivnost, sodelovalnost, ustvarjalnost in iskanje priložnosti v svojem poklicnem okolju;
  • spoznali, kako lahko kompetenco podjetnosti krepimo tudi z delom v nevladni organizaciji;
  • skozi praktično delo spoznali, kako se lotiti izvedbe družbeno-koristnega projekta in/ali akcije.

 0,5 točke za napredovanje

 Kako poteka:

  • uvodni, 6-urni seminar: 7. 11. 2025 v Ljubljani;
  • termin za drugi del seminarja določimo skupaj z udeleženci.

Cena: 138,7 € (KATIS) oz. 207,4 € (vsi ostali)

Prijava: preko portala KATIS

KO BESEDE GRADIJO ZAUPANJE – KOMUNIKACIJSKE VEŠČINE

Komunikacija je orodje in kot vsako drugo orodje, jo moramo znati uporabljati. S komunikacijo lahko odnos podpremo, ga gradimo in negujemo, lahko pa ga skrhamo ali celo uničimo. Seminar prinaša posodobitev disciplinarnega in strokovnega znanja s poudarkom na komunikacijskih pristopih, ki temeljijo na psihologiji odnosov, mediaciji in nevroznanosti. Razvija kompetence, ki so bistvene za uspešno sodelovanje s starši ter s tem izboljšuje vzgojno-izobraževalni proces in učne dosežke otrok. S tem presega tradicionalne modele komunikacije in disciplinarnega vodenja ter uvaja bolj sodelovalne in vključujoče pristope, ki temeljijo na kakovostni komunikaciji, gradnji zaupanja in reševanju konfliktov na konstruktiven način.

Skozi izobraževanje boste:

  • raziskovali in nadgrajevali/utrjevali lastne komunikacijske veščine;
  • se učili asertivnega postavljanja mej;
  • pridobili orodja za učinkovitejše reševanje konfliktov;
  • pridobili tehnike za umirjeno odzivanje v čustveno napetih pogovorih;
  • raziskovali, kako resnično biti prisoten v pogovoru, kar krepi zaupanje in povezanost.

1 točka za napredovanje

 Kdaj: 16-urni izobraževalni seminar: 15. in 16. 1. 2026

Kje: Ljubljana

Cena: 248,1 €

Prijava: preko portala KATIS

UPORABA KREATIVNIH IN EKSPRESIVNIH METOD IN TEHNIK PRI DELU Z OTROKI IN MLADOSTNIKI

Otroci in mladostniki svet doživljajo skozi gib, risbo, igro, zgodbo – zato je uporaba kreativnih in ekspresivnih metod pri poučevanju ključna za vzpostavljanje stika, spodbujanje izražanja in krepitev notranje motivacije. To izobraževanje učiteljem ponuja konkretna orodja, s katerimi lahko učenje približajo učencem na način, ki je bolj doživljajski, varen in celosten. Obenem te metode omogočajo tudi globlje razumevanje otrokovega doživljanja ter gradijo povezanost, zaupanje in sodelovanje v razredu.

Skozi izobraževanje boste:

  • razvijali praktične tehnike za vključevanje kreativnih pristopov v pedagoški proces;
  • krepili kreativne in ekspresivne ideje za delo z razredom in posameznikom;
  • raziskovali, kako umetniške oblike lahko postanejo most do globljega razumevanja in učinkovitejšega učenja.

0,5 točke za napredovanje

Kdaj: 12-urni izobraževalni seminar: 29. in 30. 1. 2026

Kje: Ljubljana

Cena: 146,71 € (KATIS) oz. 219,6 € (vsi ostali)

Prijava: preko portala KATIS

KO ODNOS UČI – OD UČENJA DO UČENJA

Učitelj ni zgolj posredovalec znanja, temveč predvsem tisti, ki skozi odnos navdihuje, podpira in usmerja. Izobraževanje Ko odnos uči – od učenja do učenja spodbuja učitelje k razmisleku o tem, kako pomembno vlogo ima odnos v učnem procesu. V središče postavlja moč varnega, spoštljivega in vključujočega odnosa, ki učencem omogoča ne le usvajanje znanja, temveč tudi razvoj občutka lastne vrednosti, odgovornosti in motivacije. Program ponuja vpogled v sodobne pristope k vzgojno-izobraževalnemu delu, krepi osebno in strokovno rast učitelja ter odpira prostor za izmenjavo izkušenj in iskanje poti k bolj srčni, a hkrati strokovno utemeljeni pedagogiki.

Skozi izobraževanje boste:

  • raziskovali pomen odnosa za učenje in poučevanje;
  • raziskovali lastne učne preference kot tudi preference poučevanja;
  • krepili sposobnosti samozavedanja in samoocenjevanja;
  • krepili podajanje in sprejemanje (redne in kvalitetne) povratne informacije;
  • v praksi doživeli zakonitosti izkustvenega učenja in spoznali njegove prednosti.

1 točka za napredovanje

Kdaj: 16-urni izobraževalni seminar: 5. in 6. 3. 2026

Kje: Ljubljana

Cena: 156,44 € (KATIS) oz. 248,1 € (vsi ostali)

Prijava: preko portala KATIS

 

Izobraževanja za šolske kolektive: Zavedam se – delujem!

Dobri medsebojni odnosi  prinašajo ne samo večjo produktivnost, temveč občutek večjega zadovoljstva vsakega posameznika posebej. Vendar, dobri medsebojni odnosi niso samoumevni, saj smo ljudje mavrični spekter različnih potreb, želja, pričakovanj, vedenj, preteklosti in sedanjosti. Za vsak odnos se je potrebno nenehno truditi, se osebnostno razvijati in ob tem spodbujati drugega pri njegovem lastnem razvoju.

Do odgovora na vprašanje “Kako z lastnim delovanjem pomagati otroku do samostojne osebe z zdravo samopodobo in samozavestjo”, vam lahko pomagamo tudi mi, skozi naša interaktivna predavanja in delavnice. Ponujamo vam spekter različnih vsebin, vsekakor pa vas vabimo, da nas kontaktirate in da skupaj oblikujemo že ponujeno ali pripravimo povsem novo tematiko na ta način, da bo vam koristna in uporabna.

Mestna občina Ljubljana v letu 2025 podpira izvedbo programa Zavedam se – delujem: izobraževanja za pedagoške kolektive, v naslednjih javnih zavodih v Ljubljani: OŠ Toneta Čufarja, OŠ Riharda Jakopiča, OŠ Božidarja Jakca.

 

Mnenje naročnika

»Udeležba na seminarjih na tematiko Dobri medsebojni odnosi v kolektivu in Konflikti? Za nas mala mal´ca je bila izjemno dragocena izkušnja. V ospredju je bilo razumevanje, kako pomembna sta spoštovanje in odprta komunikacija v delovnem okolju.

Posebej bi želeli pohvaliti odlično predavateljico, ki je s svojo strokovnostjo, pozitivno energijo in jasnim načinom podajanja vsebine ustvarila spodbudno in sproščeno vzdušje. Znala je pritegniti pozornost, deliti konkretne primere iz prakse in spodbuditi razmislek ter aktivno sodelovanje.

Seminar toplo priporočamo vsem, ki želijo izboljšati medsebojne odnose na delovnem mestu, ustvariti bolj povezano in pozitivno ekipo ter se naučiti, kako obvladovati konflikte z večjo mero razumevanja in spoštovanja. Dobre odnose ne ustvarja le delo, temveč predvsem ljudje – in prav vsak izmed nas lahko k temu prispeva.«

Aleš Benko, ravnatelj, OŠ I. Murska Sobota

DOBRI MEDSEBOJNI ODNOSI V KOLEKTIVU = ZDRAVO OKOLJE ZA VSAKEGA POSAMEZNIKA

Odrasli smo posredno ali neposredno vzgojitelji in učitelji naših otrok. Da bi dosegli zastavljen cilj in otroke vzgojili v samostojne in odgovorne osebe, moramo sami biti samostojni in odgovorni, v socialnem okolju moramo znati prevzemati odgovornost za svoje vedenje in za svoje življenje. To je vsekakor najtežja naloga vsakega posameznika, saj povzroča bolečino in nas postavlja pred ogledalo, kjer so vidne vse pomanjkljivosti nas samih. Vendar pa nam istočasno daje prostor in možnost, kakor za osebno, tako tudi za profesionalno rast. S povezovanjem kolektiva bomo dosegli tudi lažje doseganje skupnih ciljev in strpnejše delovno sobivanje. Dobri medsebojni odnosi na delovnem mestu so tudi ključnega pomena za uspešnost vsake organizacije, saj edino zadovoljen delavec opravi svoje delo kvalitetno in učinkovito.

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

KONFLIKTI?! ZA NAS MALA MAL'CA!

Kaj je konflikt in kaj konflikt ni? Kako se odzivamo na konflikt v medsebojnih odnosih in na konfliktne situacije? Zakaj je pomembno konflikt priznati in ga ozavestiti? Zakaj je pomembno prevzeti odgovornosti za svoje vedenje?

Udeleženci bodo pridobivali poglobljeno razumevanje dinamike konfliktov ter se učili konstruktivnih načinov reševanja konfliktov v kolektivu. Pregledali bomo različne vrste konfliktov in načinov njihovega reševanja. Ozavestili bomo konflikte, ki nastajajo zaradi neučinkovite in nekakovostne komunikacije, ter konflikte, katerih izvor je v medsebojnih odnosih. Skozi različne izkustvene vaje bomo odkrivali svoje načine soočanja z različnimi konflikti in prepoznavali vedenjske vzorce ter se spoznavali z različnimi tehnikami obvladovanja konfliktov.

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

KOMUNIKACIJA IN SODELOVANJE S STARŠI

Katrin Readon navaja metaforo, da je komunikacija bolj podobna glini kot pa opeki. To pomeni, da se na poti od ene osebe do druge osebe preoblikuje skladno s potrebami in željami prejemnika. V profesionalnem smislu je komunikacija orodje, instrument, s katerim opravljamo različne naloge. Orodje je treba znati uporabljati. To pomeni, da komunikacija sama po sebi ne more biti dobra ali slaba, sami izidi pa so lahko taki, odvisni od ciljev in tega, kako ljudje komunicirajo – kako uporabljajo svoje močno orodje.

Nesporazumi so pogost pojav v komunikacijskem procesu. Z razumevanjem, kako komunikacija poteka in s prizadevanjem za razvoj lastnih komunikacijskih spretnosti, se lahko naučimo, kdaj in kako uporabiti komunikacijski popravek in s tem omogočiti boljši izid pogovora. In to je namen naše delavnice.

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

BODI SPREMEMBA - NA POTI OD UČITELJA DO MENTORJA

Na izobraževalni delavnici BODI SPREMEMBA – NA POTI OD UČITLEJA DO MENTORJA, bomo raziskovali izzive, s katerimi se v vzgojno – izobraževalnem procesu dnevno srečujemo ter iskali rešitve za naslednje izzive: kako najbolj uporabiti lastna vedenja, da bi mogli videti in ne samo gledati, slišati in ne samo poslušati, učiti in ne samo poučevati, postavljati raziskovalna vprašanja in ne samo ponujati odgovore, odpirati in poiskati poti k rešitvam namesto podajanja rešitev, poiskati načine za ustvarjanje podpornega okolja in vzdrževanje/krepitev motivacije.

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

MEDVRSTNIŠKO NASILJE - PREPOZNATI GA IN ZNATI PRAVILNO REAGIRATI

Osnovne šole se spoprijemajo z nasiljem bolj aktivno kot srednje, vendar učitelji ugotavljajo, da jim primanjkuje znanj in veščin za reševanje tovrstnih problematik. Prav tako se osnovne tendence kažejo že v vrtcih, zato smo prepričani, da je s tovrstnim usposabljanjem strokovnega kadra potrebno začeti nemudoma. Z izobraževalnimi delavnicami želimo doseči predvsem razumevanje problematike in ozaveščenost vloge pedagoških delavcev v preprečevanju oz. reševanju medvrstniškega nasilja. Naš cilj je, da se učitelji in vzgojitelji opolnomočijo pri prevzemanju odgovornosti pri reševanju problematike medvrstniškega nasilja in da se okrepi zavedanje, da je tudi njihova vloga ključnega pomena pri zaustavljanju te problematike. Opolnomočeni odrasli so ključnega pomena v primerih nasilja in za nudenje pomoči žrtvam in tistim otrokom, ki nasilje izvajajo.

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

VSAK OTROK ŠTEJE: VLOGA PEDAGOŠKEGA DELAVCA V PROCESU RAZVOJA OTROKA

Profesionalno delovanje pedagoških delavcev že dolgo časa več ni le posredovanje znanja, temveč tudi nudenje opore otrokom pri osamosvajanju in prevzemanju odgovornosti za svoja ravnanja, upoštevajoč njihovo starost in druge značilnosti. Na našem skupnem izobraževanju bomo tako poiskali odgovore na vprašanja, ki so tesno vezana na našo vlogo v procesu odraščanja otrok in na vpliv, ki ga (lahko) imamo na otroka samega.

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

OTROK V STISKI: KAKO GA PREPOZNATI IN KAKO MU POMAGATI

Kdaj je otrokovo vedenje posledica razvajenost in kdaj predstavlja klic na pomoč? Kako v skupini otrok prepoznati tistega, ki je v stiski in nas najbolj potrebuje?

Stiske, s katerimi se otroci srečujejo, so lahko pozitivne in za njihov razvoj pomembne. So del vsakdanjika in poligon otrokom, da se urijo v reševanju problemov in težav. Takšne stiske otrokom, ko pride do rešitev le teh, predstavljajo izziv in veselje.

Dolgotrajna stiska, ki je otrok ne zmore sam rešit, se nanaša na odnose do okolja in je nevarna za otrokovo fizično in duševno zdravje. Takšno stisko pri otrocih povzročajo tudi nekatera vedenja staršev in/ali nas samih.

Na izobraževanju se bomo usmerili tudi na prepoznavanje vedenjskih sporočil, s katerimi otroci z nami komunicirajo in skupaj poiskali ustrezne pristope, tako v odnosu do otroka, kot tudi do starša/skrbnik

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

KOMPETENCA PODJETNOSTI KOT KOMPETENCA PRIHODNOSTI

Krepitev kompetenc podjetnosti pri mladih bistveno prispeva k njihovi nadaljnji izobraževalni in karierni poti. Krepitev kompetence podjetnosti pa je v smislu ustvarjalnosti ali razmišljanja o novih načinih dela, prav tako pomembna za poklicno napredovanje vsakega učitelja.

Mnogokrat pa kompetenco podjetnosti povezujemo le z podjetništvom. Na tokratnem izobraževanju pa bomo kompetenco podjetnosti razširili na področje prostovoljstva, dobrodelnosti in humanitarnosti, ter osvetlili/raziskali kako mladim udejstvovanje na teh področjih pomaga pri oblikovanju njihove prihodnosti in bodoče karierne poti, pri spodbujanju kreativnega mišljenja, pri učenju postavljanja ciljev, samorefleksije,…

Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.

Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.

Podporna predavanja za starše in ostale skrbnike otrok – ponudba za javne zavode

Današnji čas ni naklonjen družinam in dobrim odnosom znotraj le teh. Vse več staršev izgublja kakovosten stik s svojimi otroki, vse prehitro se rušijo postavljena pravila, neučinkovita komunikacija nas nenehno vodi do konfliktnih situacij. Podvrženi smo močnem vplivu družbe, da moramo imeti vse tukaj in zdaj. Pa vendarle, ali je res to tisto, kar nas osrečuje in zadovoljuje, kaj utrjuje naše odnose z osebami, ki so nam najbolj pomembne?

Ponujamo vam spekter različnih tematskih predavanj namenjenih krepitvi starševskih kompetenc medosebnih odnosov v družini ter za premagovanje izzivov pri vzgoji otrok

Mestna občina Ljubljana v letu 2025 podpira izvedbo programa Zavestno starševstvo na območju Ljubljane; termine izvedb si lahko ogledate tukaj. 

 

Mnenje naročnika

»Spoštovani, 

še enkrat se vam zahvaljujem za odlično izpeljano predavanje Živeti z otrokom in ne za otroka. Predavanje je bilo dobro obiskano in po mojem mnenju ni bilo nikogar, ki mu je bilo žal, da se ga je udeležil. Pozornost poslušalcev ste pritegnili z zanimivimi primeri iz prakse in filmom na koncu. Vsak, ki je poslušal predavanje, je lahko nekaj pridobil zase, za svojo družino ali je navezal vaš primer na neko situacijo, ki se mu je zgodila.

Z veseljem bi predavateljico Tanjo Povšič priporočili za izobraževanje tudi drugim kolektivom ter za predavanja za starše.«

Darija Erbus, Svetovalna delavka, Osnovna šola Ljudski vrt Ptuj

***

Na OŠ Oplotnica POŠ Prihova je ga. Tanja Povšič izvedla predavanje za starše na temo Vzgoja za reševanje konfliktov. Pri tem bi radi izpostavili:
– Všeč nam je bilo, da so bili predstavljeni konkretni primeri in da je predavateljica izhajala iz lastnih izkušenj;
– Koristen nam je bil napotek, da otroka povabimo v pogovor tako, da povemo kaj o sebi in svojem dnevu, doživljanju, ne pa da ga “zaslišujemo” o njem;
-Zanimivo je bilo slišati, kako pomembno jim je, kako se bodo odzvali sošolci (vrstniška orientacija).
Priporočamo. 🙂

Na POŠ Kebelj pa je ga. Povšič izvedla predavanje za starše na temo Vzgoja z zgledom. Tukaj izpostavljamo:
– Predstavitev je bila zelo strokovna (brez očitkov do staršev ali strokovnih delavcev).
– Všeč nam je bilo, da se je predavateljica držala časovne omejitve.
– Koristno je bilo slišati, da ni naša naloga, da otroke neprestano ščitimo, temveč, da jih opremimo (“nahrbtnik”) za lastno soočanje s stiskami in postavimo temelje za to.
Priporočamo. 🙂

Tjaša Kapun, Šolska svetovalna delavka
POŠ Kebelj in POŠ Prihova

SAMOPODOBA IN SAMOZAVEST – TEMELJ OSEBNOSTI

Idej o tem, kaj nas bo oblikovalo v uspešne, samozavestne in odgovorne osebe, je veliko.

Vendar pa mnogokrat v vzgoji pozabljamo prav na najbolj pomembno lastnost vsakega posameznika, ki mu je v pomoč pri odgovornemu sobivanju in dejanju. To je pozitivna samopodoba in samospoštovanje.

V čem se razlikujeta med pozitivno samozavestjo in zakaj sta nam pomembna, bomo na srečanju skupaj odkrivali.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

ŽIVETI Z OTROKOM IN NE ZA OTROKA – VZGOJA ZA SODELOVANJE

Vzpostavitev odnosa in vzdrževanje le tega, zahteva naš čas, energijo, zavestno delovanje, vendar pa tudi željo, da odnos krepimo in ga nadgrajujemo.

V sodelovalnem odnosu pa v ospredje vedno postavljamo spoštovanje, dostojanstvo, integriteto ter avtonomnost vsakega vključenega posameznika.

Na tokratnem srečanju bomo ugotavljali kaj pomeni sodelovalni odnos in katera naša dejanja sodelovalni odnos krepijo, katera pa ga drobijo; katera naša vedenja so za razvoj našega otroka spodbudna, katera pa destruktivna; ugotavljali bomo pomen našega čustvenega odziva ter vpliv tako neverbalne kot tudi verbalne komunikacije. Ugotavljali bomo kaj nam, kot staršu, nam kot družini in otroku, kot članu družine, sodelovanje prinaša.

Spoštovanje, dostojanstvo, integriteta, bit – so štiri besede, vodilo tega srečanja.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

RAVNOTEŽJE MED ZAHTEVAMI, POHVALAMI IN KRITIKO V VZGOJI

Primerno postavljanje zahtev, izrekanje pohval in kritik je ključnega pomena pri razvoju otroka v samostojnega posameznika. S pravili in zahtevami omejujemo prostor otrok in jih usmerjamo k zastavljenim ciljem in našim predstavam. Z zahtevami otroku predstavljamo možne poti, odpiramo obzorja ter spodbujamo razvoj v smeri, za katere menimo, da so primerne. S pohvalami utrjujemo vzorce vedenj, ki so sprejemljiva, s kritikami pa dajemo sporočila o nezaželenem vedenju.

Posvetili se bomo načinu kako otroci sprejemajo naša sporočila ter spoznali  možne posledice pomanjkanj sporočil s kateregakoli od naštetih področij.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

KOMUNIKACIJA V VZGOJI

Kakšna je komunikacija, ki povezuje in hkrati postavlja zdrave meje? Kakšne so razlike med povezovalnim in razdiralnim jezikom? Kaj sporočamo izza besed in kakšne posledice imajo različna sporočila na otrokovo osebnost? Kako komunicirati, da ohranjamo dober stik, da se otrok tudi v težavnih situacijah počuti ljubljenega in sprejetega? Kako delovati, da se bo otrok razvijal v srečno človeško bitje?

Vabljeni na delavnico o učinkovitih načinih komuniciranja.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

OSEBNE KOMPETENCE OTROK KOT OSEBNI KAPITAL ZDRAVEGA RAZVOJA POSAMEZNIKA

V temi se bomo posvečali predvsem procesom soočanja z razvojnimi stopnjami osebnostne rasti otrok. Govorili bomo o trdnih temeljih otrokovega čustvenega, intelektualnega, socialnega in duhovnega razvoja. V tem kontekstu pa bomo razvili tehnike in oblike vpogleda starševskega pristopa v katerem bomo prepoznavali logiko otrokovega sveta, ki v nekaterih elementih močno odstopa od sveta staršev. Izhajajoč iz otrokove osebnosti in njegovega intimnega sveta, bomo razvijali tudi pojmovanje vedenjskih in osebnostnih vzorcev otrok pri razvoju eksperimentiranja z različnimi zasvojljivimi oblikami vedenja. Starše bomo skozi temo opremili tudi z informacijami, kako in na kakšen način, se je potrebno soočiti z neučinkovitimi ali celo škodljivimi oblikami vedenja pri odnosu z otroci in znotraj družine. V razpletu teme, pa se bomo soočili tudi s socialno kompetenco, kot enem od orodji za zdrav razvoj posameznika.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00€ + potni stroški

UČITI JIH, DA BI BILI SREČNI

Idej o tem, kaj nas bo naredilo srečne, je veliko. Nekateri srečo povezujejo z denarjem, drugi s časom, tretji so morda celo mnenja, da bo sreča že prišla in da jo lahko samo čakamo. Vendar, srečni smo takrat, ko so naše potrebe uravnovešene. Ko vemo, kaj potrebujemo in to tudi imamo.

Na delavnici bomo spregovorili o tem, kaj je to sreča in od česa/koga je odvisna, katere potrebe imamo in kako jih zadovoljujemo, o razliki med otrokovo željo in potrebo ter kaj od tega pozitivno vpliva na razvoj samopodobe in samozavesti.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

ČUSTVENA INTELIGENTNOST V DRUŽINI

Kako zares prisluhnemo drugemu, kako razvijemo empatijo? Kako zacelimo rane, ki nastanejo zaradi nepremišljene besede, dejanja in ponovno vzpostaviti zaupanje? Kako postavljati meje, povedati kaj želimo? Kako slišati drugega ne da bi se pri temu počutili ogroženi, nemočni?  Kako doseči svoje brez groženj, poniževanja, kritik. Kako sporočiti z lastnim vzorom otroku/mladostniku, da  so odnosi pomembni, da se v njih splača vlagati,  jih graditi in se soočati z izzivi ki nam jih prinašajo.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

VZGOJA ZA REŠEVANJE KONFLIKTOV

Velikokrat zaradi stanja, v katerem smo se znašli zaradi konfliktov, ne moremo delovati optimalno. Hkrati pa je to tudi stanje, ki nas žene k spremembam, ki daje možnost za rast vsakega posameznika posebej. Od nas samih je odvisno, kako se bomo na konflikt odzvali. Uspešnost obvladovanja konfliktov je bistvenega pomena za harmonično in konstruktivno sobivanje med starši in otroki. Ključno za uspešno reševanje konfliktov pa je, da se njihove prisotnosti zavedamo in da smo pripravljeni na spremembo lastnega vedenja. Edino na ta način bomo lahko ubrali pot, ki bo bolj kakovostna za uresničevanje trdnega in zaupanja vrednega odnosa med nami in v družini.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

MOJ OTROK JE VPLETEN V MEDVRSTNIŠKO NASILJE – KAJ LAHKO STORIM JAZ?

Predavanje starše seznanja s problematiko medvrstniškega nasilja. Na predavanju bomo podrobneje pogledali, kakšne so značilnosti žrtev medvrstniškega  nasilja in tistih, ki ga izvajajo, z namenom lažjega prepoznavanja vedenj pri njihovem otroku. Na predavanju bomo staršem dali tudi osnovne napotke, kaj storiti v primeru enega in drugega ter jih seznanili z možnostmi, na katere inštitucije se v primeru problema lahko obrnejo.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

 

SPODBUJANJE OTROKOVE SAMOSTOJNOSTI IN PRIVZDIGOVANJE DELOVNIH NAVAD

Vzgoja, ki krepi samostojnost, je še kako potrebna, saj samostojen otrok ima bolj pozitivno samopodobo in boljše zavedanje o samemu sebi. Že majhni dojenčki razvijajo sposobnost, da se lahko igrajo in zamotijo sami. Takšno samostojnost v igri je potrebno spodbujati, saj so to že prvi koraki k razvoju samostojne osebe. Kako in na kakšne načine pa starši še lahko vplivamo na razvoj samostojnosti pri našem otroku, pa boste izvedeli na našem predavanju. Prav tako se bomo posvetili temu, na kaj (ne)samostojnost vse vpliva in kakšne so njene posledice.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

STARŠI SMO OTROKOVO/OTROKOM OGLEDALO – VZGOJA Z ZGLEDOM

Na tokratnem srečanju bomo ugotavljali katera naša dejanja najbolj vplivajo na vedenje otroka, katera naša vedenja so za razvoj našega otroka spodbudna, katera pa destruktivna, ugotavljali bomo pomen našega čustvenega odziva ter vpliv tako neverbalne kot tudi verbalne komunikacije.

Skupaj bomo iskali povezavo med našim vedenjem/odzivanjem v odnosu in vedenjem/odzivanjem našega otroka.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

 

SPODBUJANJE OTROKOVE RADOVEDNOSTI IN RAZVIJANJE USTVARJALNOSTI OTROK

»Sposobnost učenja in inoviranja je tisto, kar ločuje učence, ki so pripravljeni na naraščajočo kompleksnost življenja in dela v 21. stoletju, od tistih, ki to niso. Ključna znanja in spretnosti za 21. stoletje so: ustvarjalnost in inovativnost, kritično razmišljanje in razreševanje problemov, komunikacija in sodelovanje«. (Partnership for 21st Century Skills, p.2009, p. 8). (Vir 1).

Ustvarjalnost je zmožnost človeka, da izboljša oz. nadgradi obstoječe, je razmišljanje na nove in drugačne načine, delovanje v smeri originalnih stvari in iskanje novih poti. (Vir 2)

V preteklosti je veljalo prepričanje, da so ustvarjalni le redki posamezniki in da je to danost, danes pa je najpogostejše prepričanje, da smo na različnih področjih lahko ustvarjalni vsi posamezniki.

Otroci se učijo z izkušnjami. Kljub temu, da je želja po raziskovanju otroku lastna, k razvoju njegove radovednosti v prvih letih pripomore tudi njegovo najožje okolje. Na kakšen način mu lahko pri tem pomagamo, pa se bomo pogovorili na tem srečanju.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00€ + potni stroški

VPLIV PARTNERSKEGA ODNOSA NA RAZVOJ OTROKA

Za partnerski odnos je normalno, da doživlja vzpone in padce in je tisti prvi, najpomembnejši temelj, iz katerega se napaja starševstvo. Več ko je povezanosti med zakoncema-staršema-bolj bodo zadovoljni njuni otroci in prijetnejše bo vzdušje v družini. Več ko bo zadovoljstva v družinah, prijetnejša bo družba, v kateri živimo. Vse kar bo doživljal otrok, bodo tako ali drugače začutili tudi starši. Prav prek čutenj bodo starši vedno povezani z otroki. V različnih doživljanjih je še posebej pomembno, da ostanejo povezani z otrokom, da zdržijo z njim in mu pomagajo umiriti njegovo stisko. Najlažje to storijo tako, da se spomnijo svojega otroštva in mladostništva. Kaj so si v podobnih situacijah želeli od svojih staršev, kako so želeli, da bi se ti nanje odzivali? Veliko družinskih terapij se zaključi v obliki zakonske terapije. Pa ne zato, ker bi bila starša-zakonca-kriva za otrokovo težavo, temveč zato, ker onadva lahko največ naredita za njegovo rešitev, ko se umirita v sebi in se povežeta kot zakonca in starša.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

OTROK IN STISKA – KAKO MU POMAGATI

Otroci se na svoji poti k odraslosti mnogokrat znajdejo v situacijah, ki pri njih zbujajo občutek stiske, saj svoje izkušnje šele pridobivajo. Stiske so lahko takšne, da otrokov razvoj podpirajo in krepijo, pa tudi takšne, da njegov razvoj hromijo, zavirajo. Naloga odraslega je, da prepozna tako ene kot tudi druge vrste stisk in da se na njih pravilno odzove.

Na tokratnem srečanju se bomo pogovarjali o temu kaj in kako nam otrok svojo stisko sporoča,  kako mu lahko pomagamo sami ter tudi o tem kam se obrniti po pomoč, če situacija presega naše zmožnosti.

Trajanje: 90 minut

Cena: 390,00 € + potni stroški

Interaktivne delavnice za otroke in mladostnike

Otroci in mladostniki so ranljiva skupina, ki se šele “usposablja za življenje”. V tem času, ko poteka izjemno intenziven razvoj možganov, se pri otroku ustvarjajo temelji za njegovo nadaljnje socialno, čustveno, psihično in fizično zdravje. Zato pa na tej poti svojega odraščanja in premagovanja izzivov ob sebi potrebujejo podporo nas odraslih, da jim pomagamo pri ozaveščanju in razvijanju njihovih potencialov, učenju različnih za življenje potrebnih veščin ter da smo steber, na katerega se lahko “naslonijo”. Z delavnicami, ki vam jih ponujamo, odkrivamo različne perspektive in pomagamo otrokom, da se “urijo v življenjskih situacijah”.

V ŽARIŠČU – 7 TEMATSKIH DELAVNIC OSEBNOSTNE RASTI

Skozi različne vrste današnje vzgoje, so otroci mnogokrat spregledani ali pa se jim na ramena naložijo odgovornosti, katerim otroci niso dorasli niti za njih niso odgovorni (otroci kot projekti svojih staršev). To se odraža v razvoju njihove samopodobe, samozavesti, samovrednotenja in samospoštovanja. Le-to  posledično prinaša neadekvatna obnašanja in nezdrave izbire vedenja, tako v odnosu do samega sebe, kot tudi do vrstnikov oziroma širše družbe.

Z delavnicami želimo pri otrocih krepiti in utrjevati predvsem njihovo samopodobo, zaupanje vase, zaupanje v lastne odločitve in zdrave izbire, jih krepiti pri postavljanju osebnih meja v odnosu do sebe in do različnih manipulacij iz okolja.

Program obsega 7 delavnic, na katerih se bomo posvetili naslednjim tematikam::

  • Moja Družina in moje vrednote
  • Medvrstniško nasilje in vloge, ki jih prevzamemo
  • Mavrica čustev in kako jih sprejemam
  • Puberteta in odraščanje – kako se znajdem v svojem telesu
  • Prepovedane substance in alkohol? NE, hvala!
  • PO – MOČ: humanitarnost in/ali solidarnost

Ciljna skupina: delavnice so namenjene otrokom 3. triade OŠ

Čas izvedbe: Posamezna  delavnica traja 2 šolski uri ; največje število udeležencev za izvedbo delavnice je 25. Izberete lahko celoten sklop delavnic ali pa posamezne delavnice na določeno temo.

Celoten program – 6 delavnic 2.000,00€
Posamezna delavnica 360,00€
Potni stroški V višini 30% aktualne cene neosvin. m. bencina 95. okt. na km

POVEZANI, A NE ZAVEZANI – DELAVNICE POVEZOVANJA IN UČENJA SOCIALNIH VEŠČIN ZA OTROKE OD 4. DO 9. RAZREDA

Kadar ima otrok v skupini vrstnikov pogosto konflikte in jih ne zna primerno rešiti, se nerodno ali vsiljivo vključuje v igro, svoje potrebe in želje teši na način, da škodi drugim, svojih občutkov in frustracij ne izrazi na primeren način, ni v razredu vključen v nobeno skupinico prijateljev in se pogosto počuti osamljen – takrat rečemo, da nima razvitih socialnih veščin.

Socialnih veščin otrok ne more pridobiti z individualno obravnavo, vzgojnimi ukrepi in kaznimi. Pridobiva jih skozi aktivno vključenost v skupino vrstnikov, kjer mu je omogočena pozitivna izkušnja lastnih spretnosti in sposobnosti ter stalna povratna informacija s strani vodje in drugih udeležencev. Ko se bo otrok počutil varnega in povezanega z drugimi, bo lažje prepoznaval svoje potrebe in želje, hitreje sledil pozitivnim vzorom in preizkušal nova, ustreznejša vedenja.

Program obsega 7 delavnic, na katerih se bomo posvetili naslednjim tematikam:

  • Ozaveščanje in razumevanje temeljih potreb
  • Izbira primernega vedenja
  • Vzpodbudno vplivanje v skupini
  • Opazovanje in spremljanje lastnih čustev med dejavnostmi
  • Izražanje čustev;
  • Samokontroliranje in situacije ustreznega reagiranja
  • Spoštljive medsebojne interakcijah

Ciljna skupina: otroci od 5. do 9. razreda OŠ

Ciljna skupina: delavnice so namenjene otrokom 3. triade OŠ

Čas izvedbe: Posamezna  delavnica traja 2 šolski uri ; največje število udeležencev za izvedbo delavnice je 25. Izberete lahko celoten sklop delavnic ali pa posamezne delavnice na določeno temo.

Cena:

Celoten program –  delavnic 2.160,00€
Posamezna delavnica 360,00€
Potni stroški V višini 30% aktualne cene neosvin. m. bencina 95. okt. na km

FINANCE ZA 5 – DELAVNICE ZA FINANČNO OPISMENJEVANJE

Delavnice so zasnovane na podlagi večletnega dela z mladostniki, ki pogosto opozarjajo, da v svet odraslih vstopajo s pomanjkljivim znanjem, vezanim na upravljanje s financami. Program Finance za 5 odgovarja na problematiko finančne nepismenosti mladih (bodočih odraslih), v želji, da jih opolnomoči in okrepi, s posebnimi znanji, kako s financami racionalno in varno upravljati.

Program obsega 4 delavnice, na katerih se bomo posvetili naslednjim tematikam:

  • Finančna pismenost
  • Nasveti pri ravnanju z denarjem
  • Kako lahko poslujem z banko
  • Kaj me žene v življenju?; Kako postavljam cilje; ter Kako se lansiram na trg dela.

Ciljna skupina: delavnice so namenjene otrokom 9. razredov OŠ

Čas izvedbe: Posamezna  delavnica traja 2 šolski uri ; največje število udeležencev za izvedbo delavnice je 25.

Cena: 360,00€ + potni stroški za izvedbo izven Ljubljane