Prejeli smo donacijo v sklad »Glasbenik sem« v višini 10.000 EUR – Omogočen obisk glasbene šole nadarjenim iz socialno šibkih okolij

S podporo programu »Glasbenik sem« so v Žitu poudarili pomen spodbujanja glasbenega udejstvovanja za mlade talente, ki so navdih tudi sovrstnikom. V okviru dobrodelne kampanje, ki je novembra potekala pod sloganom »Naj zaigra dobrota iz srca«, so zbrali in donirali 10.000 EUR. Tako bodo omogočili nakup glasbenega instrumenta in obiskovanje glasbene šole mladim, za katere je to težko uresničljiva želja.

Ker so mnogi nadarjeni mladi za to izkušnjo prikrajšani, sta v skupni socialno-humanitarni kampanji moči združila Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) in Skupina Žito z blagovno znamko Žito kruhi. Del sredstev od nakupa Žitovih kruhov med 2. 11. in 30. 11. 2023 je tako podjetje na posebnem prazničnem glasbenem dogodku svečano doniralo ZPMS za projekt Glasbenik sem – znotraj programa Eno srce.

»Polovico donacije bomo namenili za nakup roga nadarjenemu fantu Tiborju, ki mu glasba pomeni veliko, ostali del donacije iz kampanje »Naj zaigra dobrota iz srca« pa bo namenjen za plačilo šest celoletnih šolnin za glasbeno šolo za osnovnošolske otroke, ki si igranja na instrument želijo, a jim starši tega ne zmorejo poravnati, in tudi za najem glasbil,« pojasnjuje Anja Vogrič, vodja kreativnih projektov pri ZPMS. Tibor Cernič iz Glasbene šole Celje se z glasbo ukvarja že deveto leto in sam pravi, da je rog spremljevalec njegovega življenja od malega. Nanj se je navezal in dopolnjuje njegove dejavnosti, pomeni mu sprostitev in ne obveznost. Sodeluje v različnih godbah in orkestrih ter se udeležuje tudi tekmovanj mladih glasbenikov Slovenije. Tibor ob tem pove, da je pomembno, da zaigraš s srcem in dobrim namenom.

»S prodajo Žitovih najbolj priljubljenih kruhov: Ajdov kruh z orehi, Jelen in Hribovc smo tako del sredstev namenili programu ZPMS »Glasbenik sem«. Namen programa je zagotavljanje pomoči otrokom in mladostnikom iz ekonomsko manj vzpodbudnih okolij pri uresničevanju glasbenih potencialov,« je povedala Tanja Jelača, direktorica marketinga v Podravki Ljubljana.

Žitove kruhe potrošniki zelo dobro poznajo, še posebej Jelena, saj je ta že več kot 30 let prepoznan po svoji značilni zarezi v obliki črte Y, aromatični tanki skorji, neenakomerno luknjičasti sredici in svežini, ki traja več dni. Hribovc je hlebec, grobega videza, a mehkega srca, saj ima zelo hrustljavo rustikalno skorjo in mehko sočno sredico polnega okusa. In tu je še Ajdov z orehi, ki je pregrešno najboljši, saj je pečen v obliki ajdovega zrna z rustikalno skorjo in vidnimi orehovimi jedrci ter gosto sredico odličnega okusa.

»Odgovornosti, ki jo imamo kot podjetje do potrošnikov, se zavedamo prav vsak dan, v vsakem procesu, ki ga vodimo v Žitu. Cilj Žita je, da našim potrošnikom nudimo kakovostne izdelke. Naše potrošnike in njihove navade ter trende spremljamo na dnevnem, mesečnem in letnem nivoju. Če vidimo, da kupce zanima neko področje, kjer lahko naredimo kakovosten in zdrav izdelek, se tega takoj lotimo. Po drugi strani pa poskušamo skrbeti za potrošnike tudi drugače, družbeno odgovorno. Kljub temu, da največ potrošnikov posega po izdelkih iz bele moke, Žito odgovarja s tem, da počasi spreminjamo in dodajamo našim izdelkom polnozrnato moko in s tem napeljujemo k bolj zdravemu načinu prehranjevanja. Naš potrošnik nam pomeni vse, je naš kritik, partner in sodnik. Vse v eni vlogi. In zato mu skušamo ugoditi, ponuditi kar potrebuje, a ga vseeno izobraževati in ozaveščati, da posega po kakovostnejših in prehransko ugodnejših izdelkih,« je ob predaji donacije še zaključila Tanja Jelača.