Široko sprejeta pobuda Moč besed opozarja na pojav sovražnega govora na spletu med mladimi, ki je vse bolj prisoten tako v svetu kot tudi v Sloveniji. Pobuda preko inovativnega in zanimivega načina s prepoznavnimi podporniki in t. i. »unselfiji« nagovarja mlade ter opozarja na tveganja, ki jih prinaša sovražni govor. Namen pobude je opozoriti na pomen strpnega dialoga, nuditi nasvete o tem kaj storiti v primeru sovražnega govora in skupaj z raziskovalci Katedre za medijske in komunikacijske študije na FDV izvesti prvo tovrstno raziskavo o sovražnem govoru med mladimi na spletu v Sloveniji.
Partnerja pobude Moč besed, blagovna znamka Itak in ZPMS, sta vesela izjemno pozitivnega odziva, ki ga je sprožila pobuda na Facebook strani Moč besed. Hitrorastoča spletna skupnost Moč besed je v prvih dneh po lansiranju zbrala več kot 1.600 všečkov in dosegla več kot 120.000 uporabnikov družbenega omrežja Facebok, številke pa še rastejo. Podprli so jo že mnogi znani obrazi med katerimi so tudi Ula Furlan, Uroš Smolej, Jose, Anže Frantar in Iva Krajnc.
Podpri pobudo Moč besed tudi ti in posnemi svoj »unselfie« ter se pridruži številnim podpornikom, ki so ZA kulturo spletne komunikacije. Spremljaj pobudo preko objav #MocBesed na družbenih omrežjih Facebook, Twitter, Instagram in YouTube ter na www.itak.si.