Otroci Zveze prijateljev mladine Maribor zaigrali na Ljudskem vrtu z nogometaši NK Mabribora in podprli iniciativo #ŽogaZbližuje

Mariborski stadion Ljudski vrt v partnerstvu z družbo Mastercard kot prvi v Sloveniji nudi še več prostora družinam, kjer se družine med seboj povezujejo, ustvarjajo spomine in tkejo posebne vezi

Zveza prijateljev mladine Maribor je z veseljem sprejela povabilo k iniciativi #ŽogaZbližuje, ki jo je družba Mastercard v sodelovanju z NK Maribor lansirala na včerajšnji okrogli mizi. Po uvodni predstavitvi projekta so udeleženci stopili skupaj na družinski sektor stadiona in med nogometno vajo z nogometaši NK Maribora navijali za otroke Zveze prijateljev mladine Maribor. Med igranjem s priznanimi nogometnimi igralci NK Maribor, kot so Marcos Tavares, Dino Hotić, Amir Dervišević, Denis Klinar, Dare Vršič in Felipe Santos, so se otroci zabavali ob atraktivnih točkah z nogometno žogo in tako doživeli neprecenljive trenutke s svojimi idoli.

Mastercard je ob tem v sodelovanju z NK Maribor predstavil še vseslovensko družinsko pobudo, ki stremi k družbeni spremembi, kjer bi pozitivne navijaške vrednote postale močnejše od nestrpnosti na stadionskih tribunah. Okrogla miza, ki jo je moderiral Saša Jerkovič, je tako napovedala novo razvojno smer družinskega sektorja na stadionu Ljudski vrt in pripomogla k različnim uvidom glede trenutne družinske športne kulture. Med drugim je izpostavila vzroke, ki botrujejo postopnemu izginjanju medgeneracijske športne kulture.
Za družine je gotovo pomembno skupno preživljanje časa, na ta način se povezujejo, ustvarjajo se spomini, tkejo se vezi. In prav takšen skupni čas lahko družine preživljajo tudi ob spremljanju športnih dogodkov, v tem primeru nogometne tekme na stadionu. Pozdravljena je ideja o razvoju družinskega sektorja, kjer lahko družine v primernem okolju, kjer je poskrbljeno zanje, sproščeno in na njim lasten način spremljajo tekme, navijajo, ob tem pa se pletejo nove družinske zgodbe, pa seveda tudi prijateljske vezi s tistimi, s katerimi se srečajo v družinskem sektorju. Ob tem seveda ne gre zanemariti tudi ideje o uvajanju kulture navijanja.
»V Zvezi prijateljev mladine Maribor smo veseli povabila, ki pomeni nekaj novega in seveda zelo dobrodošlega. Posebna zahvala pa velja v imenu vseh sodelujočih otrok, ki so imeli priložnost družiti se z nogometaši in z njimi celo odigrati tekmo. Neprecenljivi so trenutki, ko si lahko v ekipi Marcosa Taveresa ali pa uspeš preigrati Amirja Derviševića in celo zabiti gol,« je izpostavila Urša Žiger, koordinatorica programov in projektov pri Zveze prijateljev mladine Maribor.

Aleš Petejan, vodja marketinga pri družbi Mastercard Slovenija, je ob tem pozdravil sodelovanje z Zvezo prijateljev mladine Maribor in jih povabil, da se jim pri navijanju pridružijo na derbiju, 11. maja, ko bo družinski sektor resnično zaživel: »Naša skupna želja z nogometnim klubom Maribor je, da na stadion pripeljemo čim več gledalcev, predvsem družin, zato bomo v povezavi z družinskim sektorjem stadiona izvajali aktivnosti, ki bodo omogočale družinam prijazno vzdušje, hkrati pa bomo do konca sezone za otroke pripravili posebna presenečenja, nekaj teh bo namenjenih tudi otrokom iz socialno ogroženih družin,« je še dodal. Hkrati pa je družine iz Zveze prijateljev mladine Maribor povabil tudi k sodelovanju v nacionalni nagradni igri, ko se bo slovenski otrok, prvič v zgodovini, skupaj z družino letos junija podal v Madrid na finalno tekmo UEFA Champions League, kjer bo na zelenici lahko spremljal nogometnega igralca ob pričetku tekme: »Otroci, stari od 7 do 9 let, lahko v nagradni igri sodelujejo s prijavo na uradni spletni strani Mastercard – www.mastercard.si. Izmed vseh prijavljenih bomo z naključnim žrebom določili zmagovalca, ki bo razglašen 11. maja na derbiju v Ljudskem vrtu. Na uradni spletni strani Mastercard pa se lahko za ogled finala potegujejo tudi odrasli, saj bomo dva srečneža nagradili z dvema vstopnicama in potovanjem v Madrid.«

Ob zaključku dogodka so nogometaši z veseljem poklepetali z otroki, vse skupaj pa je bilo obeleženo s fotografijami.